piątek, 31 lipca 2015

Tartaletki z budyniem i porzeczkami

Sezon w pełni, dlatego trzeba korzystać ze świeżych owoców, których mamy teraz pod dostatkiem. Idealnie prezentują się one na różnego rodzaju tartach. Tym razem postanowiłam spróbować ich mini wersji – tartaletek. Moje foremki mają średnicę 7,5cm.

Składniki (na 12 tartaletek):
- 3/4 porcji ciasta na słodką tartę (przepis tutaj)
- ½ porcji budyniu (przepis tutaj)
- ¾ szklanki porzeczek dowolnego koloru
- cukier puder

Przygotowanie:
Schłodzone ciasto rozwałkowujemy i wykrawamy z niego kółka wielkości foremek. Następnie wykładamy foremki ciastem, dociskamy i wkładamy na 30 minut do lodówki. Po tym czasie nakłuwamy ciasto widelcem na całej powierzchni i pieczemy ok. 20 minut w 150 stopniach (termoobieg). Gotowe spody do tartaletek pozostawiamy do ostudzenia. Następnie wypełniamy je budyniem i układamy porzeczki. Na końcu posypujemy całość cukrem pudrem.





Letnie owoce

2 komentarze:

  1. ciekawy konkurs, chętnie podejmę nowe wyzwanie kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie :) Miło mi, że bierzesz udział w mojej akcji "Letnie owoce". Pozdrawiam :)
    Izzy

    Zapraszam na mojego bloga :)
    Take it Izzy

    OdpowiedzUsuń