poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Psie przysmaki – owsiane kulki drobiowe

Na moim blogu nie mogło zabraknąć czegoś dla mojego ukochanego psa. W końcu zdecydowałam się własnymi rękami przygotować dla niego smaczną przekąskę. Pozwalam sobie nazywać ją smaczną, ponieważ po jej zjedzeniu nie zostają nawet okruszki! Starałam się dobrać składniki, które mój pies lubi i są dla niego dobre.

Składniki:
- 1 pojedynczy filet z kurczaka
- 1½ szklanki płatków owsianych
- 1 marchewka
- 2 łyżki rozdrobnionych orzechów włoskich
- 1 łyżka siemienia lnianego
- ¼ pęczka natki pietruszki
- 2 jajka
- 2 łyżki roztopionego masła

Przygotowanie:
Kurczaka gotujemy w samej wodzie i pozostawiamy do ostudzenia. Natkę drobno siekamy. Kurczaka rozdrabniamy palcami lub bardzo drobno kroimy nożem. Marchewkę ścieramy na tarce. W misce łączymy wszystkie składniki. Następnie formujemy z powstałej masy niewielkie kuleczki, mocno je dociskając. Pieczemy 30 minut w 150 stopniach (termoobieg).

PS: Pozdrawiam wszystkich psiarzy!


1 komentarz:

  1. ale świeny pomysł! nie mam juz pieska- ale jak będe mieć to będe go rozpieszczać takim przysmakiem. Mój jamnik zasze asystował mi przy gotowaniu i próbował :) czy dobre:)

    OdpowiedzUsuń